tirsdag 14. juni 2011

A whatshallwecallit

I gårkveld la jeg meg, og var sikker på at vi var i juni, idag tidlig våknet jeg og trodde vi var kommet til oktober! Det gjør meg skikkelig deprimert! Jeg som var så godt igang med husmaling, men den malekosten kan jeg fint pakke vekk for en stund tenker jeg. Uansett, da bestemte jeg meg for at denne dagen skulle gå til innearbeid. Man kan si det sånn at innsiden av huset har blitt en del nedprioritert i det siste. Nå skulle jeg endelig gå til innkjøp av en, ja, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men en slags reol, eller noe, til å ha på badet. Her er den, montert og satt på plass!

Hva heter dette egentlig?
Plassen hvor denne nå er plassert har det før stått en skittentøyskurv, som var konstant full, vel og merke. Så nå blir neste utfordring og få alt av skittentøy direkte til vaskerommet, men nå når jeg har fått så fint organisert vaskerom, så håper jeg at det ikke skal bli noe problem :-)

Som dere ser så mangler det fremdeles et par ting i noen av hyllene, i ihvertfall den ene vil jeg få tak i en kurv, kanskje blir det noen kubbelys i den andre. Vi får se, sånn er det ihvertfall i den nest øverste:


Det er svært sjelden at jeg unner meg å kjøpe ny parfyme, (kjøper meg mye heller ett par nye sko :-)), og jeg klarer heller aldri å kaste parfymeflasker, selv om jeg har hatt de i hundre år og det såvidt er noe igjen på de (går egentlig parfyme ut på dato?)! Så da står de der da, inne i skapet mitt og fyller opp plass. Men, nå, endelig fikk jeg bruk for de :-) 

Ha en god tirsdag kveld, nå skal jeg prøve å "montere" noe jeg fikk i posten her en dag, så kose meg med "Fruene"!

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)

6 kommentarer:

  1. Den gjorde seg virkelig der i kroken:)
    En stemme fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble Julie, enig med deg å ta klærene rett på vaskerom =) Men ser her i huset at de går letter på gulvet og blir liggende der til JEG tar de ut, hihi.. En steme får du og du gir til min =) KLem

    SvarSlett
  3. Takk, begge to! Jeg har stemt ett par ganger på NM, og senest idag. Skal prøve å huske det hver dag fra nå:-)

    SvarSlett
  4. I like!!!! Kor har du kjøpt den??? :)

    SvarSlett
  5. Den er kjøpt på Jysk og passet perfekt på badet mitt:-)

    SvarSlett
  6. Ja det gjorde den! :) Kunne tenkt meg en sånn eg og.. ;)

    SvarSlett