onsdag 15. juni 2011

Laundry Room!

For en ukes tid siden bestilte jeg disse to ordene som wall stickers, fra en dansk nettside. Jeg fant ikke selve stickeren noe sted, og derfor ble det slik at jeg bare bestilte disse to ordene. Ble så happy da jeg fikk de i posten. Også inneholdt pakken to små sommerfugl stickers og en liten Milka sjokolade i tillegg, og sånt, ja, det liker jeg!


Men siden jeg ikke har vært borti Wall Stickers før, så fant jeg ut at jeg skulle vente til en dag jeg hadde god tid til å montere den, og det ble altså igår kveld. Og det var altså bare så lett, Herlighet, gjort på 3 minutt liksom. Bestiller gjerne flere slike!



Ble så fornøyd at jeg lurer på om jeg vil kjøpe sticker til badet også. Jeg har nemlig en gang, hvor blant annet denne Laundry Room døren er, som inneholder ikke mindre enn 7 dører, og da er det jo greit å skille de litt :-)

Har fått malt litt ute idag også, og jeg som trodde at malekosten måtte pakkes vekk. Idag har det jo vært kjempedeilig sommervær. I love it! Kan vise dere litt flere bilder av malingen og påbyggingen i morgen. Snakkes!

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)

1 kommentar: