torsdag 16. juni 2011

Litt i byggebloggen ;-)

Så snart det blir oppholdsvær så blir det malevær! Det er mitt motto for tiden. Nå føler jeg at jeg har malt ganske mye, men så tenkte jeg over det, så fant jeg ut at jeg egentlig bare var nesten halvveis, men, men, jeg er ihvertfall igang!

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra fremgangen vår. Som sagt før så bor vi på en byggeplass med stillas og materialer overalt. Men desto mer kos blir det den dagen, de er ferdig og pakker ned tingene og drar :-)



Her er inngangsdøren vår i dag, men den
skal altså flyttes frem til, ja den kanten som dere
ser der, he, he. Er visst ikke så god på å forklare,
skal såklart vise bilder når døren er flyttet :-)

Bak disse to vinduene blir det kjøkken, eller rettere sagt,
spisestue i enden av kjøkkenet :-)

Og her kommer altså spisestuen, i tillegg til de to vinduene, så er det også
et smalt, langt vindu, og der kommer kveldssolen inn :-)
Skal vise dere bilder så snart flere dører, vinduer og vegger har kommet opp. Og det tror jeg blir snart, for tømrerne sa at nå er de snart ferdig med påbygget, vinduene blir levert på St. Hans og iløpet av neste uke skal de begynne på takopplettet på fremsiden av huset! I like! 


Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)

1 kommentar:

  1. Wow!!! Skal si det går unna!!!
    Gleder meg til mandag, når jeg får se det med egne øyne:):)

    SvarSlett