tirsdag 26. juli 2011

Gdynia 2011

Da var vi kommet hjem fra ferieturen vår denne sommeren. Ferden gikk til Gdynia, Polen, og vi er strålende fornøyd! God mat, super stemning, shopping, godt reisefølge og rimelige priser på det meste. En perfekt ferietur i mine øyne :-) Her har dere ett lite bildedryss fra turen. (Dette er bare bilder fra mobilen, har nemlig ikke kommet så langt at jeg har styrt med å finne frem datakabelen og kameraet ennå. Men det får holde :-))

På flyet.
Turen gikk kjempefint, men den varte
heller ikke så lenge.
1 time og 25 minutter for å være nøyaktig :-)
Og det synes jeg er perfekt!

Litt dårlig bilde, men første kvelden ble det
sluppet løs mange papirlykter fra stranden.
Det var helt nydelig å se på og jeg
skulle ønske jeg kunne dele det med dere slik jeg så det.

Marcus får seg Henna tatovering.
Han valgte den største de hadde. He, he.

En kveld på mexicansk restaurant. med fantastisk god mat :-)

Gøyal drikke til alle :-)

Mojito!


Nammmmmmmm!!!!!

Bilspilling i hotell lobbyen

Fikk meg visst en time hos frisøren :-)

Denzel :-)

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar