fredag 15. juli 2011

Platet og klart

Nå er yttergangen platet og klar til å sparkles, tapetseres og flises :-) Og ytterdøren flyttet til riktig sted.



Det skal bli en sann glede å få det ferdig! Kan nesten ikke vente til den dagen jeg kan flytte alle sko og jakker og annet utetøy ut der!

Men nå er det først ferie. Så vi blogges om en stund :-)

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)

2 kommentarer:

  1. En veldig koselig blogg jeg gjerne vil følge. Er ikke heeelt sikker på hvem du er, men kjenner jo Kenneth da. Huset deres ser ut til å bli kjempe flott. Skjønner godt at det skal bli deilig med større plass.
    Fortsatt fin sommer, om vi kan kalle det det..

    SvarSlett
  2. Hei, vi har nettopp kommet hjem fra ferie, derfor sent svar til deg. Kjekt at du liker bloggen min, det er koselig å høre :-) Kenneth hilser til deg, selv om jeg ikke er helt sikker på hvem du er heller, hi, hi. Skal sjekke ut bloggen din når jeg får tid. Akkurat nå er det Greys :-)

    SvarSlett