torsdag 14. juli 2011

Windows

Det har vært travelt her hos oss i det siste. Jeg har malt i hvert ledige sekund, ihvertfall så lenge været har tillatt meg det :-) Nå er jeg ihvertfall ganske nære ferdig. Bortsett fra rekkverket på "garasjeterrassen", det er jammen meg tålmodighetsarbeid, men håper jo på at det skal bli ferdig på denne siden av året også! Her kommer litt bilder fra utviklingen:

Her har vinduene kommet på plass

Kjøkkenvinduene våre

Kjøkkenet igjen, til venstre er det en brun plate på veggen,
der var kjøkkenvinduet mitt før, så bakom den platen er kjøkkenet vårt nå.
Her på den nye plassen vil jeg ha spisegruppen :-)

Her er vi i garderobe delen av nye yttergangen.
Elsker vinduene som går helt til gulvet.
Dessverre så venter vi på ett vindu.
 Akkurat nå er tømrerne på ferie, så håper det kommer
sånn at de kan sette det inn når de er tilbake.

Og sånn ser det altså ut fra utsiden :-)

Trapp opp til garasjeterrassen

Er kjempefornøyd med avslutningen
på rekkverket :-)

Garasjeterrassedøren vår :-)

Stor og fin døråpning

Gulvet har blitt støpt innvendig og min kjære Kenneth har begynt på elektriker arbeidet, platet taket i yttergangen og platet veggene! Der hvor vinduet mangler i yttergangen har vi bare slengt på en plate sånn at det liksom er "tett". Bilder av dette kommer om ikke så lenge :-) 

Ps. om du trykker HER så får du se ett knalltøft bilde av minstegutten vår, og om du trykker på hjertet der inne, så gir du oss en stemme, og vi er litt nærmere å vinne tur for hele familien til Dyreparken! Vi takker og bukker og blir utrolig glad for hver eneste stemme :-)


God torsdag :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar