tirsdag 30. august 2011

Prosjekt knagger

Jeg forelsket meg i noen knaggrekker, tror det var på Bohus eller Møbelringen. Og jeg trengte 2 stk, de kostet 499 kroner stykket... Så tenkte jeg med meg selv, kan jo ikke være så veldig vanskelig å lage noe slikt selv! Så hev meg i bilen og kjørte for å kjøpe materiell, betalte 50 kroner. Sammen med ektemannen min lagde vi disse knaggrekkene, (som forresten overhodet ikke ble lik de i bladet, men jeg ble ihvertfall inspirert), og vi er kjempefornøyd!. Her er de:
Såvidt begynt

Klar til maling

Voksenknaggen er ferdig malt:-)

Ferdig malt, dette er barneknaggen

Og her er den ene i bruk :-)
Den andre henger på motsatt vegg,
og er mye lavere siden det er ungene sin.

1 kommentar:

  1. Fiiiiint:) jeg linker gjerne din blogg på søndag:)))) Jeg vil ta bilder av tapeten:))))

    SvarSlett