onsdag 17. juni 2015

MYE har skjedd siden sist...

Men jeg skal ikke fortelle og beskrive 3,5 år, det kan bli litt mye. Men jeg vil gjerne vise dere litt av huset vårt, slik det er i dag. Jeg begynner med stuen vår :-)

Vi har 3 Klippan sofaer fra IKEA. Jeg elsker disse sofaene, de er ganske rimelige og lett å fornye. For vel 1,5 år siden bygget vi på huset, det kan du lese om her. Det var i den forbindelse at vi kjøpte disse sofaene, da vi skulle innrede stuen på nytt, og jeg gikk for 1 grått trekk og 2 gule trekk! :-) Det er så frisk og deilig farge, og jeg blir virkelig glad av å komme inn i stuen og se den herlige gulfargen :-)

Så sånn så det ut lenge:



men i forrige uke gikk jeg til innkjøp av ett grått trekk til slik at jeg fikk to grå sofaer, den siste gule har jeg flyttet bort i tv-stue delen. (Kan vise bilde av det en annen gang). Og slik ser det ut nå:



Ganske stor forandring egentlig, hele inntrykket av stuen ble helt annerledes, og det kostet meg 350,- for ett nytt trekk til sofaen! DET er en av grunnene til at jeg elsker akkurat denne sofaen, trekkene kan også vaskes, som er en annen god grunn :-) Unger som griser og spiser og og tegner og lakker negler og kliner sjokoladeinnsmurte hender utover sofaen, da er det greit å kunne ta av trekket og kaste i maskinen og det kommer gullende rent ut igjen, dvs jeg må bruke Vanish i tillegg, for uten det så blir de faktisk ikke skikkelig ren ;-)

Hadde jeg hatt dyre møbler ville jeg nok gått rundt og vært småhysterisk 24/7, og det har jeg ikke særlig lyst til, og det hjelper ikke akkurat på familiehyggen :-) Det får heller komme når ungene er større, og lommeboken er tykkere ;-) Barn er barn og det blir grising, ihvertfall hjemme hos oss...

Nå skal jeg straks avgårde på Sommerfest i bhg til Denzel. Sommerfest i øs pøs vær og 10 grader! Brr, og vi er i midten av juni...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar