torsdag 18. juni 2015

Sommerfest i Denzel sin bhg

I går var vi på sommerfest i barnehagen til Denzel. Det regnet omtrent jevnt i hele dagen, men så ga det seg heldigvis i tide til sommerfesten.  Før det begynte på igjen like etter sommerfesten var slutt. Søsken fikk lov å være med, og Naomi synes det var stor stas å bli hentet tidligere fra skolen for å bli med.

Denzel


Naomi følger med på underholdningen

Alle barnehagebarna hadde fremføring på utescenen til barnehagen, og de var kjempeflinke. Etter underholdningen stod jeg i pølseboden, og når jeg var ferdig der skulle jeg gå og finne resten av familien min og kose meg med litt kake, men det var ikke ett eneste kakestykke igjen til meg...

Da passet det bra at meg og Marcus skulle på shopping etterpå, da gikk vi på Baker Brun og koste oss med kake og brus :-)







Marcus trengte nye sko, og han bruker nå samme str som meg: 39!!! Shittpomfritt liksom! 11 år og bruker 39 i sko, jeg ble helt sjokkert når butikkpersonalet mente han burde gå opp fra 38 til 39. Og jeg spurte i utgangspunktet om de hadde den og den skoen i str 37... Det hadde de ikke og jeg sa hvis dere har den i 38, så kan vi prøve den. Det gjorde vi, butikkpersonalet sjekket skoen på foten, og mente han burde ha en str større, altså kom vi ut fra butikken med to par nye sko i str 39. Så nå kan meg og han dele, hehehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar